poniedziałek, 6 września 2010

Jaka praca w programie partnerskim jest do wykonania

Twoim zadaniem jest skierowanie internauty na Twój link partnerski.

Możesz także dopisać do podanego przez Ciebie komuś Twojego linku partnerskiego jakiś zachęcający i motywujący do zakupu tekst lub komentarz np. pokazujący korzyści wynikające z zakupu danego produktu np. e-booka, książki, kursu internetowego czy suplementu diety.

Skuteczną zasadą jest tutaj marketingowa zasada AIDA czyli:

  • A - Attention (uwaga) - przyciągnięcie uwagi klienta do produktu, pozyskanie uwagi klienta - zwrócenie uwagi na dany produkt;

  • I - Interest (zainteresowanie) - zainteresowanie klienta właściwościami produktu, korzyściami jakie on daje;

  • D - Desire (pożądanie) - przekonanie klienta, że produkt jest mu potrzebny i może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia czyli wzbudzenie pragnienia, pożądania czy chęci posiadania produktu, wezwanie do działania (np. możesz czasami uświadomić komuś potrzebę, nawet nieodpartą, jeśli go dobrze zmotywujesz do nabycia danego produktu - pokażesz korzyści i rozwiązanie problemu klienta, jego dobre samopoczucie po nabyciu produktu) i na końcu oczywiście:

  • A - Action (działanie) - wykonanie działania, akcji, czyli dokonanie zakupu przez klienta.

Jednak zanim przejdziesz do zastosowania tej zasady, aby ona zadziałała, wskazane jest najpierw zbudowanie afiliacyjnej relacji przyjaźni, która zwiększa naszą skuteczność sprzedaży, dlatego, że wtedy internauci już nas znają, lubią nas i nam ufają.

Ale o tym w jednym z następnych postów:) - Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz