Najlepiej i najskuteczniej Twoja praca przez Internet będzie wykonana, gdy zrobisz to pamiętając o zasadzie targetowania potencjalnych klientów, czyli dopasowania odpowiedniego produktu do odpowiedniego klienta na zasadzie podobieństwa:
np. książki e-booka pt. "Zostań Superpartnerem" >>> http://superpartner.zlotemysli.pl/new,supersukces,1/ lub "Programy Partnerskie w Praktyce" >>> http://programy-partnerskie.zlotemysli.pl/new,supersukces,1/ do osób zainteresowanych zarabianiem poprzez program partnerski.
A więc kieruj odpowiednie linki partnerskie do odpowiednich osób - potencjalnych klientów, którzy ze względu na swoje zainteresowania i potrzeby będą czuli pragnienie posiadania danego dobra, czyli np. danego e-booka.
Wtedy Twoja oferta - reklama danego produktu trafi idealnie w klienta, który będzie Ci na pewno tylko wdzięczny za pomoc w dokonaniu dobrego wyboru tego co potrzebuje:)
Zaprocentuje to w przyszłości, ponieważ wtedy wróci chętnie do Ciebie z powrotem i dokona kolejnych zakupów lub/i poleci Cię innym
(a propos: zawsze możesz poprosić, aby np. Twój znajomy internauta polecił Twój link partnerski swoim przyjaciołom lub znajomym z Internetu) lub sam zostanie partnerem Twoim i Twojej firmy i będziesz miał z tego nie tylko satysfakcję, ale również wymierną korzyść materialną w postaci prowizji z jego obrotów, które jego praca przez Internet wygeneruje poprzez jego link partnerski:)
W przypadku, gdy to będzie program partnerski wielopoziomowy - oparty o mlm (multi-level-marketing) - marketing sieciowy, czyli jeśli będzie premiowane polecanie go kolejnym partnerom:)
Pamiętaj również o złotej zasadzie: WIN-WIN lub 50/50 czyli partnerskiej zasadzie: sukces - zwycięstwo klienta - Twój sukces!:) - zwycięstwo.
A więc chodzi o budowanie swojego sukcesu na sukcesach innych partnerów biznesowych czy klientów związanych z Tobą:)
Pamiętaj pomagając innym pomagasz sobie!
Aby klient był zadowolony i chciał powrócić do Ciebie i Twoich produktów musi mieć korzyść, rozwiązanie jego jakiegoś problemu i dobre samopoczucie wynikające z kontaktu z Tobą i Twoim produktem.
Czyli sprzedajemy "korzyści, rozwiązanie problemu i dobre samopoczucie" klienta.
A więc pokaż i daj odczuć swojemu klientowi korzyści i daj mu poczuć się dobrze podczas kontaktu z Tobą, przy nabywaniu i po nabyciu Twojego produktu.
Pozdrawiam Ciebie serdecznie i życzę wysokich zarobków w pp i wiele frajdy:)
Damian Jarczewski:-)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz