środa, 8 września 2010

Kiedy Twoja praca przez Internet w programie partnerskim będzienajbardziej skuteczna i efektywna

Najlepiej i najskuteczniej Twoja praca przez Internet będzie wykonana, gdy zrobisz to pamiętając o zasadzie targetowania potencjalnych klientów, czyli dopasowania odpowiedniego produktu do odpowiedniego klienta na zasadzie podobieństwa:

np. książki e-booka pt. "Zostań Superpartnerem" >>> http://superpartner.zlotemysli.pl/new,supersukces,1/ lub "Programy Partnerskie w Praktyce" >>> http://programy-partnerskie.zlotemysli.pl/new,supersukces,1/ do osób zainteresowanych zarabianiem poprzez program partnerski.

A więc kieruj odpowiednie linki partnerskie do odpowiednich osób - potencjalnych klientów, którzy ze względu na swoje zainteresowania i potrzeby będą czuli pragnienie posiadania danego dobra, czyli np. danego e-booka.

Wtedy Twoja oferta - reklama danego produktu trafi idealnie w klienta, który będzie Ci na pewno tylko wdzięczny za pomoc w dokonaniu dobrego wyboru tego co potrzebuje:)

Zaprocentuje to w przyszłości, ponieważ wtedy wróci chętnie do Ciebie z powrotem i dokona kolejnych zakupów lub/i poleci Cię innym

(a propos: zawsze możesz poprosić, aby np. Twój znajomy internauta polecił Twój link partnerski swoim przyjaciołom lub znajomym z Internetu) lub sam zostanie partnerem Twoim i Twojej firmy i będziesz miał z tego nie tylko satysfakcję, ale również wymierną korzyść materialną w postaci prowizji z jego obrotów, które jego praca przez Internet wygeneruje poprzez jego link partnerski:)

W przypadku, gdy to będzie program partnerski wielopoziomowy - oparty o mlm (multi-level-marketing) - marketing sieciowy, czyli jeśli będzie premiowane polecanie go kolejnym partnerom:)

Pamiętaj również o złotej zasadzie: WIN-WIN lub 50/50 czyli partnerskiej zasadzie: sukces - zwycięstwo klienta - Twój sukces!:) - zwycięstwo.

A więc chodzi o budowanie swojego sukcesu na sukcesach innych partnerów biznesowych czy klientów związanych z Tobą:)

Pamiętaj pomagając innym pomagasz sobie!

Aby klient był zadowolony i chciał powrócić do Ciebie i Twoich produktów musi mieć korzyść, rozwiązanie jego jakiegoś problemu i dobre samopoczucie wynikające z kontaktu z Tobą i Twoim produktem.

Czyli sprzedajemy "korzyści, rozwiązanie problemu i dobre samopoczucie" klienta.

A więc pokaż i daj odczuć swojemu klientowi korzyści i daj mu poczuć się dobrze podczas kontaktu  z Tobą, przy nabywaniu i po nabyciu Twojego produktu.

Pozdrawiam Ciebie serdecznie i życzę wysokich zarobków w pp i wiele frajdy:)

Damian Jarczewski:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz